Informace o poradenství - sjednání schůzky - poradenství on-line
Individuální konzultační schůzku je nejlépe sjednat alespoň s jednodenním předstihem telefonicky, faxem, elektronickou poštou, nebo formulářem.
Poradenství, kde klient nevyžaduje osobní schůzku, je možné zajistit písemně dopisem, faxem nebo elektronickou poštou. V těchto případech je nutné ve vstupní informaci podrobně popsat problém, nejlépe připojit kopie příslušných dokladů vztahujících se k problému. Řešení zpracováváme variantní, označíme klientovi doporučené nejvhodnější řešení, ale konečné rozhodnutí o způsobu řešení je ponecháno na rozhodnutí samotného klienta.
Poskytujeme informační službu o změnách v celních předpisech, a to formou charakteristiky změny předpisů s komentářem týkajícím se důsledků této změny v praxi. Příslušné informace jsou naší firmou vydávány neprodleně po zákonné publikaci novely či změny příslušného právního předpisu. Informační službu je nutné objednat předem a sjednat podmínky.
V rámci poradenské činnosti uveřejňujeme aktuální stručný přehled změn v předpisech upravujících celní problematiku v sekci Informace.
|